piątek, 14 maja 2010

HYIP - Najszybsza droga do bogactwa czy... wirtualna rulka?



Ta książka jest jedną z pierwszych, jakie przeczytałem ze Złotych Myśli. Na pewno pierwsze przeczytana w formie wydrukowanej. O HYIP wiedziałem raczej niewiele, tlyko tyle, że to oszustwo. Właściwie to większość z nas ma taki obraz HYIP. Jest on bardzo uproszczony i wypaczony. Bardzo lubię czytać książki o inwestowaniu i dlatego ta książką przyciągnęła bardzo szybko moją uwagę. Czy jestem zadowolony po jej przeczytaniu? Nie, jestem wniebowzięty!! Ta książka jest bardzo unikalna. Mamy przecież kilka innych książek o inwestowaniu i wszystkie mówią podobne rzeczy, ale o HYIP nigdzie nie było.

Na początku autor bardzo dokładnie opisuje mechanizm działania programów o wysokiej stopie zwrotu. Opisuje również dlaczego większość ludzi uważa HYIP za oszustwa. Dowiadujemy się wszystkiego od podstaw. Właściwie zaczynając czytać tę książkę można mieć zerową wiedzę o tych formach inwestowania pieniędzy. Wszystko jest opisane krok po kroku. Od stworzenia konta e-gold, poprzez zabezpieczenie komputera na dogłęgnej analizie HYIP'a (tzw. Due Diligence) kończąc.

Po wyjaśnieniu podstaw działania HYIP dochodzimy do najważniejszej części opisującej Due Diligence. Jest tam opisane wszystko. Nie wiedziałem, że nazwa programu ma tak kolosalne znaczenie, a książce było to bardzo dobrze opisane.

Kto by pomyślał ile można wyciągnąć informacji z jednego maila? W książce też to jest. Osobiście szukałem w internecie trochę o tym sprawdzaniu stron HYIP i znalazłem dość skąpe skrawki wiedzy.

Ta książka robi ze swojego czytelnika prawdziwego znawcę świata HYIP. Właściwie to tylko ona wystarczy by spokojnie zacząć inwestować w tego typu systemy. Jak już pisałem, nic nie musisz wiedzieć o HYIP by czytać tę książkę, a po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz.

W tej książce są opisane bardzo dokładnie niewielkie szczegóły, które powinny zwrócić naszą uwagę przy wybiorcze HYIP'a. Nauczy nas, jak wykrywać darmowe skrypty itd.

Ja od jakiegoś czasu siedzę na monitorach HYIP(strony monitorujące systemy) z tą książką w ręku i analizuje. Już kilka programów wybrałem i zainwestowałem. Jak na razie wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Wejdź na stronę wydawcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz